NA ROVINU
Ptejte se, na co máte chuť.

Zajímá Vás cokoli ohledně našeho jídla? Máte hlad po informacích? Chcete vědět, co se děje pod pokličkou? Tak to jste tu správně! Máme odpověď na všechno. Odpovídáme jedině na rovinu!

TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ NA JEDNOM MÍSTĚZpět na otázky
Naše hodnoty

Používate pri príprave jedál rukavice ?

Martin G.
aus Ferlach, K
se ptá
Zobrazit odpověďSkrýt odpověďPřehrát odpověď
Pro sledování otázky
musíte být přihlášeni
Naše odpověď
Naše hodnoty
-
8. 9. 2014 15:08

Nepoužívame, Martin. Rukavičky máme len pri manipulácii so surovými vajíčkami vtedy, keď vyberáme mäso z mrazničky, inak nie. Neustále umývané a dezinfikované ruky sú totiž hygienickejšie (aj praktickejšie) ako gumové rukavice. Ak ťa zaujíma, ako sa staráme o hygienu v kuchyni, pozri si toto video:

×
Naše hodnoty

http://www.youtube.com/watch?v=_WytjbKhj58 co rikate na tyto souteze ?

Michal V.
aus Ferlach, K
se ptá
Zobrazit odpověďSkrýt odpověďPřehrát odpověď
Pro sledování otázky
musíte být přihlášeni
Naše odpověď
Naše hodnoty
-
23. 9. 2013 18:25

V minulosti jsme podobnou soutěž na lokální úrovni sami uspořádali, ale šlo spíš o zábavní akci než vážně míněný "sport". Celkvoě se snažíme naše zákazníky motivovat k zodpovědnému stravování a sestavování pestrého, vyváženého jídelníčku.

×
Naše hodnoty

Chápu vaše přechozí odpovědi, proč nechcete rozvoz, ale proč to potom třeba v Indii, Singapuru, Filipínách nebo Malajsii jde? :)

Marek Č.
aus Ferlach, K
se ptá
Zobrazit odpověďSkrýt odpověďPřehrát odpověď
Pro sledování otázky
musíte být přihlášeni
Naše odpověď
Naše hodnoty
-
31. 5. 2013 07:38

Každý stát se rozhoduje podle vlastních zákonů, Marku. My vycházíme mimo jiné z požadavků a doporučení české legislativy, podle které mají být výrobky určené k prodeji s sebou spotřebované okamžitě a bez skladování. Rozvoz výrobků neplánujeme, protože není možné dodat zákazníkovi jídlo do 10ti minut od jeho dokončení v restauraci. Podle našich přísných standardů ho navíc musí obdržet v předepsané teplotě a kvalitě, což u rozvozu není možné dodržet.

×
Naše hodnoty

Proč jídlo, které si objednám nevypadá poté tak, jako na vašich reklamních plakátech atd ?

Jezy M.
aus Ferlach, K
se ptá
Zobrazit odpověďSkrýt odpověďPřehrát odpověď
Pro sledování otázky
musíte být přihlášeni
Naše odpověď
Naše hodnoty
-
16. 5. 2013 14:25

Protože na plakátech chceme zákazníkům ukázat, co najdou uvnitř sendvičů - například kečup nebo okurku. Proto musíme během foceni jednotlivé ingredience drobně "zaranžovat", aby zákazník potom nekupoval zajíce v pytli. Tohle video ti ukáže, jak to u nás probíhá:

×
Naše hodnoty

Proč lidem naskládáte na tác polovinu věcí a posadíte je? Když je nás víc, polovina jí, polovina kouká. Běžná situace v Plzni.

Roman S.
aus Ferlach, K
se ptá
Zobrazit odpověďSkrýt odpověďPřehrát odpověď
Pro sledování otázky
musíte být přihlášeni
Naše odpověď
Naše hodnoty
-
14. 4. 2013 20:23

Romane, snad tvojí otázce správně rozumíme. Máš na mysli, že když si dejme tomu parta pěti lidí objedná cheesburgery, dostanou třeba tři hned a na dva ještě musejí čekat? To je způsobené tím, že se snažíme jídlo servírovat co nejrychleji, aby čerstvě připravené burgery putovaly rovnou k zákazníkům (ostatně máme přísně nastavené časové limity, a když se burger do deseti minut neprodá, musíme ho vyhodit – okamžitým podáváním tak mimo jiné zamezujeme plýtvání a vyhazování jídel).

×
Naše hodnoty

tvrdíte, že jsou vaše jídla připravována z nejlepších surovin - proč je tedy nemožné je po zakoupení uskladnit byť jen na pár hodin?

Honza K.
aus Ferlach, K
se ptá
Zobrazit odpověďSkrýt odpověďPřehrát odpověď
Pro sledování otázky
musíte být přihlášeni
Naše odpověď
Naše hodnoty
-
18. 6. 2013 16:56

Často zodpovídáme dotazy právě opačné - jak je možné, že naše jídlo vydrží tak dlouho čerstvé a nezačne se kazit. Nicméně chceme našim zákazníkům garantovat maximální kvalitu a maximální zdravotní nezávadnost, proto se hotové sendviče musejí prodat do deseti minut a proto taky nedoporučujeme jejich skladování a ohřívání. Jde i o chuť, která je stoprocentní, jenom když je naše jídlo čerstvé a teplé.

×
Naše hodnoty

existuje nějaký online formulář pro oslavu narozenin?

Nikol M.
aus Ferlach, K
se ptá
Zobrazit odpověďSkrýt odpověďPřehrát odpověď
Pro sledování otázky
musíte být přihlášeni
Naše odpověď
Naše hodnoty
-
20. 10. 2013 18:06

Žádný online formulář nemáme, Nikol. Pokud chceš u nás uspořádat narozeninovou oslavu, musíš kontaktovat přímo konkrétní restauraci, kde s tebou domluví všechno potřebné. Veškeré informace i seznam našich poboček najdeš tady: http://www.mcdonalds.cz/cs/pro-rodice/narozeninova-oslava.shtml

×
Naše hodnoty

máte v planu otevrit vase pobocky i v Kosovu a Albanii?jak je mozne ze ve Velké Británii chutna cheeseburger jinak nez u nas v ČR?

Veronika K.
aus Ferlach, K
se ptá
Zobrazit odpověďSkrýt odpověďPřehrát odpověď
Pro sledování otázky
musíte být přihlášeni
Naše odpověď
Naše hodnoty
-
4. 9. 2013 13:49


My, tedy McDonald’s ČR a SR, rozhodně nemáme v plánu otevírat pobočky v Kosovu ani v Albánii. :) A drobné chuťové rozdíly v různých státech vyplývají z toho, že v každé zemi může McDonald’s receptury produktů jemně pozměnit podle chutí tamějších zákazníků – takže zrovna například ve Velké Británii se používají sladší housky než u nás.

×
Naše hodnoty

Zajímá mě, kolik procent ze zisku dostává uživatel vaší franchisingové licence a kolik dostává ''originální vlastník'' McDonald's.

Smovie25 ..
aus Ferlach, K
se ptá
Zobrazit odpověďSkrýt odpověďPřehrát odpověď
Pro sledování otázky
musíte být přihlášeni
Naše odpověď
Naše hodnoty
-
17. 10. 2013 15:33

Franšízanti odvádějí společnosti McDonald’s určité procento ze zisku coby poplatek za poskytnutí licence, ovšem konkrétní čísla jsou předmětem našich smluvních vztahů, takže je nebudeme zveřejňovat. A z restaurací provozovaných přímo společností McDonald’s pochopitelně do společnosti McDonald’s putuje zisk celý. :)

×
Naše hodnoty

Prečo je táto stránka po česky, keď sa adresa zobrazuje ako slovenská? To nemáte peniaze na preklad?

Rudolf B.
aus Ferlach, K
se ptá
Zobrazit odpověďSkrýt odpověďPřehrát odpověď
Pro sledování otázky
musíte být přihlášeni
Naše odpověď
Naše hodnoty
-
13. 1. 2014 15:14

Táto stránka slúži zároveň českým aj slovenským zákazníkom, Rudolf. Ich národnosť rešpektujeme tým, že členovia tímu Na rovinu sú z oboch krajín a na otázky odpovedajú v danom jazyku. Len administrátor je jeden, takže hlavička, menu a informácie o stránke sú permanentne po česky. A to nám pripadá ako minimum, ktoré by nemalo spôsobovať komunikačné problémy.

×
Naše hodnoty

jak je mozny ze jste mi uz asi 50x smazali dotaz kvuly poruseni pravidel ? ja nechapal co jsem jak porusil :D

Michal V.
aus Ferlach, K
se ptá
Zobrazit odpověďSkrýt odpověďPřehrát odpověď
Pro sledování otázky
musíte být přihlášeni
Naše odpověď
Naše hodnoty
-
1. 7. 2013 13:10

Michale, vzhledem k tomu, že jsi náš nejaktivnější tazatel a dotazů jsi nám poslal už přes čtyřicet, je možné, že některé z nich byly mimo rámec tohoto projektu. Mohlo se jednat buď o dotaz na konkrétní restauraci (tyto otázky nezodpovídáme, protože zajímají jen úzkou skupinu tazatelů - tazatele odkazujeme na PR oddělení McDonald's, ketré jim poskytne konkrétní informace). Mohlo se jednat i o stížnost nebo reklamaci (i takové dotazy jsou vhodnější pro kolegy z PR oddělení, kteří jsou schopní zjednat nápravu). Taky mohlo jít o tvrzení, kde nebyla obsažena otázka (například pochvala nebo naopak pohana). Každopádně pokud máš pocit, že jsme neodpověděli na něco, co tě zajímá, zkus otázku poslat znovu a vyhnout se výše zmíněným věcem.

×
Naše hodnoty

Ahoj, zajimalo by me proc nedavate majonezu, kecup nebo podobne omacky k menu zdarma.. U konkurence je to naprosto normalni a prodaji mene!!

Kentaur M.
aus Ferlach, K
se ptá
Zobrazit odpověďSkrýt odpověďPřehrát odpověď
Pro sledování otázky
musíte být přihlášeni
Naše odpověď
Naše hodnoty
-
27. 10. 2013 13:43

Ahoj, jedná se zkrátka o naše obchodní rozhodnutí – vzhledem k malému českému trhu se podávání omáček zdarma výrazně prodraží a my radši vkládáme prostředky do přípravy nových originálních produktů.

×
Nahrávám další otázky…