Proč to děláme?
Věříme, že nejlepší vztahy jsou založeny na vzájemné otevřenosti a ochotě komunikovat. Rádi bychom, abyste věděli, že nemáme co skrývat. Naopak děláme věci, na které jsme hrdí. Ať už jde 
o dobré sendviče, nebo o spolupráci s Rainforest Alliance. A proto jsme jako první v Evropě spustili projekt Na rovinu.
Zobrazit odpověďSkrýt odpověď
Jak projekt Na rovinu funguje?
Naším cílem je každému osobně odpovědět na otázky ohledně McDonald’s.
  1. Zeptejte se nás!
    Udělejte první krok. Otázka je přece klíč k odpovědi, ne?
    Je nutné se zaregistrovat přes Facebook, Google+ nebo Twitter.
  2. Obdržíte potvrzení, že registrace proběhla úspěšně.
    Chvíli poté, co položíte otázku, byste měli dostat potvrzení na e-mail, že daná otázka byla schválena. Schvalováním musí otázka projít z jednoho prostého důvodu: nechceme se odchýlit od myšlenky projektu, a proto také existují pravidla otázek. Po schválení mohou všichni vidět otázku zde na našich stránkách.
  3. A konečně odpověď!
    Po schválení otázky začíná náš tým pracovat na odpovědi. To může nějakou dobu trvat – od pár hodin do několika dnů. Vždy se snažíme maximálně uspokojit Vaši zvědavost a odpovědět na rovinu. Dopátrání se odpovědi někdy zabere čas, ale nebojte se, pracujeme na tom celou dobu. V momentě, kdy zveřejníme odpověď, se Vám ihned zobrazí na Vašem profilu na sociální síti a zároveň Vám přijde oznámení e-mailem.
Zobrazit odpověďSkrýt odpověď
Proč se musím přihlašovat přes sociální sítě, abyste mi odpověděli?
Znáte to, hodně lidí zajímají podobné věci a zeptají se na totéž. Tím, že se odpověď ukáže na Vašem FB/Twitteru/Google+, přispíváte ke sdílení informací.
Zobrazit odpověďSkrýt odpověď
Kdo odpovídá na všechny otázky?
McDonald’s! Neváháme se zeptat kohokoli: našich partnerů, dodavatelů, řadových zaměstnanců nebo klidně ředitele. Chceme pro Vás získat co nejlepší odpovědi.
Proto existuje speciální tým, který zjišťuje informace od nejvhodnějších zdrojů v naší organizaci.
Zobrazit odpověďSkrýt odpověď
Proč mají otázky různé barvy?
Pro lepší orientaci – otázka má stejnou barvu jako kategorie, do které patří.
Zobrazit odpověďSkrýt odpověď
Co mám dělat, když mi Vaše odpověď nestačí?
Vždy se snažíme odpovědět upřímně na otázky, které nám pokládáte. Každopádně pokud nejste spokojeni či si myslíte, že v odpovědi něco chybí, anebo Vás napadá navazující otázka, neváhejte se nás zeptat ještě jednou!
Zobrazit odpověďSkrýt odpověď
Proč moje otázka nebyla zodpovězena?
Pravděpodobně byla v rozporu s principem projektu, tedy otevřeně odpovídat na jakékoli otázky ohledně jídla a procesů s ním spojených. Mohlo se například jednat o osobní stížnost na konkrétní restauraci nebo dotaz na otevření určité pobočky. Řešit takovéto záležitosti není cílem projektu Na rovinu. S největší pravděpodobností jste už obdrželi e-mail s kontaktem na osobu, na niž se můžete obrátit s jakýmkoli dotazem.
Zobrazit odpověďSkrýt odpověď
Jak mohu svou otázku odstranit z těchto stránek?
Pokud nechcete, aby se zde Vaše otázka nadále vyskytovala, můžete kdykoli požádat o její odstranění. Stačí nás kontaktovat na e-mailu narovinu@mcdonalds.cz a napsat, co přesně si přejete odstranit.
Může se stát, že Vás budeme muset následně kontaktovat pro dodatečné informace. Zasláním požadavku o odstranění s touto možností souhlasíte. Vaší prosbě se budeme snažit vyhovět co nejdříve, nejpozději však do 10 pracovních dnů.
Zobrazit odpověďSkrýt odpověď
Na koho se mohu obrátit, když potřebuji technickou podporu?
Napište nám na e-mail narovinu@mcdonalds.cz.
Zobrazit odpověďSkrýt odpověď